slechte service – ziek melden

 

Klik hier als je de video niet kan bekijken en vergeet me niet te abonneren

Ik geloof dat wij vaak bewust of onbewust mee maken met een slechte service. Medewerkers die een slecht humeur heeft. Gij is wellicht met een verkeerde been uit bed gestapt of iets dergelijks. Ondanks dat je niet lekker in je vel zit ivm persoonlijke omstandigheden, je bent aan het werken en probeer een plekje te geven. Zoek een focus dat je het even vergeet. Iemand die echt de passie heeft om te werken, heeft dat onder de controle.

En iemand die echt voor het geld gaat werken, zijn de klanten helaas de dupe van het slechte service. Of collega’s die af en toe ziek melden, terwijl zij helemaal niet echt ziek zijn. Voor sommige mensen is het een gewoonte als het mooi weer is of net iets anders wilt doen en even ziek meld. Voor vandaag deel ik mijn ervaring op het gebied van mensen die regelmatig ziek melden. Ik hoop dat ik iemand ermee kan helpen en wellicht kan helpen om te motiveren of ziet wat je verkeerd doet. Werk met passie, zeker als je een verkoper bent. Ik hoop dat je iets aan mijn tips/ advies heb gehad!

Willen jullie mij helpen met de 500 subscribers? Bedankt!
En vergeet mij niet te volgen op InstagramTwitterFacebook en op snapchat heet ik ikstavoorjeklaar

Heb je weleens slechte service ervaren als consument, of maak je regelmatig mee dat een collega ziek je? Laat een comment achter.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *